Aydın’da günlerdir süren ilaçlama tartışması artık kabak tadı verdi. İlçe belediyeleri "görev Büyükşehir’in" diyor, Aydın Büyükşehir Belediyesi ise mahkeme kararlarına rağmen hâlâ topu taca atıyor.

Vallahi insan hayret ediyor!

Açın da o kararlara bir bakın: Aydın 1. İdare Mahkemesi ve İzmir Bölge İdare Mahkemesi noktayı koymuş. Yürütmeyi durdurma talebiniz reddedilmiş. Hukuk açıkça diyor ki: "Aydın’ın 17 ilçesinde ilaçlama yükümlülüğü Büyükşehir’indir!"

5216 Sayılı Kanun ortada, mahkeme kararı ortada. Vatandaşın sağlığını siyasi inat uğruna hiçe saymak neyin nesi? İlçe belediyeleri bugüne kadar vatandaş mağdur olmasın diye sizin yapmadığınız işi üstlendi; ama artık devir değişti, hizmet asıl sahibi olan Büyükşehir’e iade edildi.

İnsan bir noktadan sonra "yeter artık" der, ama görüyoruz ki sizde o dur durak yok. Mahkeme kararını mı tanımıyorsunuz, yoksa Aydın halkının sağlığını mı önemsemiyorsunuz?

Bahane üretmeyi bırakın, reklamı kesin, asli görevinizi yapın!